Information til lejere

BEBOERINFORMATION
Som lejer i en ejendom, der administreres af J.H. Ejendomsinvest ApS, er du sikret dialog, god service og professionel håndtering af samtlige forhold i hele din lejertid.

UDLEJNING OG LEGITIMATION
Når du ønsker at leje et hus eller lejlighed igennem os, har du direkte kontakt til vores kontor, der sørger for fremvisning af det ønskede lejemål, udarbejdelse af lejekontrakten samt besvarelse af eventuelle spørgsmål du måtte have.

Når du har været ude at se en bolig hos os, vil du modtage en lejekontrakt til gennemlæsning samt øvrige relevante dokumenter på mail. Når dokumenterne er gennemlæst, underskriver du lejekontrakten og sender den ind til os. Tillige underskriver vi lejekontrakten og sender retur til dig på mail, således begge parter har den underskrevne lejekontrakt digitalt. Dette er nemt, hurtigt og sikkert.

INDFLYTNING OG DAGLIG ADMINISTRATION
Når lejekontrakten er underskrevet, aftales indflytningssyn og udlevering af nøgler samt evt. vaskekort med ejendomsfunktionæren i god tid inden indflytningen.
I lejeperioden vil vores kontor stå for opkrævning af husleje, udarbejdelse af forbrugsregnskaber, og kontakt til dig som lejer, hvis der måtte være behov herfor.

OPSIGELSE OG FRAFLYTNING
Ønsker du at opsige dit lejemål, skal dette ske skriftligt og sendes per post eller e-mail til jhejendom@gmail.com i forhold til de frister, der er oplyst i lejekontrakten. Såfremt lejekontrakten er underskrevet af to eller flere parter, skal der indsendes en opsigelse pr. underskriver.
Ofte vil opsigelsesfristen være løbende måned + 3 måneder. Vær opmærksom på at lejemålet i de fleste tilfælde skal fraflyttes 14 dage før udløbet af opsigelsesperioden således, at lejemålet kan istandsættes, inden en ny lejer flytter ind.
Ønsker du at fraflytte hurtigere end den i lejekontrakten anførte frist, kan du meddele vores kontor om dette i din opsigelse, hvorefter vi vil gøre vores bedste for at genudleje dit lejemål hurtigst muligt.
Ved fraflytning skal der foretages et flyttesyn, hvor både lejer og udlejer er til stede for at gennemgå eventuelle istandsættelsesarbejder. På baggrund af dette flyttesyn og eventuelle andre mellemværender afregnes depositum. Såfremt beløbet måtte være i dit favør, udbetales dette til et af dig oplyst bankkontonummer. Kontakt os venligst i god tid inden fraflytningsdatoen med henblik på aftale om afholdelse af flyttesyn.

Ovennævnte forhold er vejledende, og det vil altid være lejekontrakten og forholdene på ejendommen og det enkelte lejemål, der er gældende.

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk